Klubtøj

Kajakklubben Skjold har lavet en aftale med Sport & Profil som forhandler af tøj med klubbens logo trykt på. Hos Sport & Profil har Skjold vores egen side på deres webshop, hvor Skjolds udvalgte kollektion fremgår.

Webshop er åben hele tiden, så hver enkelt medlem kan bestille efter behov. De bestilte varer bliver leveret til egen adresse.

Link til webshoppen findes under Medlemslinks. Linket kan også bruges af ikke-medlemmer, så det er muligt fx at ønske sig klubtøj i gave.

Bestyrelsen har udvalgt varer fra Craft og fra Vangárd. Kollektionen kan justeres løbende, afhængig af mærkernes aktuelle varekatalog samt ønsker fra medlemmerne. Det er også muligt at vælge særlige varer i en kortere periode med et andet tryk på, fx hvis der skal laves en trøje til en specifik tur/arrangement.

Klubben betaler for logotryk på tøjet, da det er billigere at købe flere tryk på én gang. Det er muligt at tilkøbe navnetryk/kilometertryk el. lign., hvilket koster 30 kr. Bemærk at det ikke er muligt at få tryk på Vangárd-produkterne, da stoffet giver sig for meget. Det fremgår under den enkelte vare, hvilken type tryk den leveres med.

I klubben kan udvalgte varer fra kollektionen ses og prøves på. Varerne ligger p.t. fremme på køkkenbordet og vil senere kunne findes i reolen i papkassen markeret “Klubtøj prøvekasse”. Nogle af varerne er bestilt i damemodel, andre i herre-, alle i str. L.

Kontakt Nanna Lauridsen eller bestyrelsen for at høre mere om den nye løsning. Hvis du er logget ind på denne side kan du finde et link til webshoppen under medlemslinks.