Møgelø

Møgelø-turen 9. – 11. august 2024

Traditionen tro drager vi sammen med de andre Aarhus-klubber (Viking, MKC, AKKK og Egå Rosport) til Møgelø i Julsø i august måned. Her bor vi i en FDFs lejr Juulsborg, eller i telt, alt afhængig af ens præferencer. Turen byder på mulighed for mange fede ture, både mod Ry og mod Silkeborg. Bl.a. tager vi normalt den traditionelle tur Silkeborg rundt. Den vil helt sikkert også blive en af turene i 2024. Vi ror normalt i grupper af varierende størrelse og hastighed.

Overnatning i 2-, 4- og 8-personersværelser med eget toilet og bad.

Fredag aften sørger man selv for mad, men resten af weekenden er vi fælles om at lave mad. Højdepunktet er selvfølgelig den berømte Skjold-gryde lørdag aften, som mange (men ikke for mange) kokke laver under højt humør og tilpas indtagelse af rødvin. De øvrige klubber står for morgenmad lørdag og søndag.

Hvad med bagagen – skal man selv ro den over i kajakken? Heldigvis ikke; der hører en robåd til spejderlejren og vi låner en påhængsmotor.

Bemærk, at prisen er 475 kr. og tilmeldingsfristen er den 1. juli. Du skal melde dig til på dette link: LINK OFFENTLIGGØRES SENEST 1. MAJ 2024

Tilmeldingen er først gældende, når du har betalt via MobilePay til 20379525 eller bankoverførsel til 5075-1101267.

Prisen dækker overnatning, morgenmad og madpakker lørdag og søndag, samt festmiddag lørdag aften. Medbring egne drikkevarer til middagen.

Skriv dig også gerne på deltagerlisten i klubben, når du har meldt dig til, så man kan se, hvem der deltager.

Der kommer opslag i klubben og du kan downloade en poster med mere information her:

OFFENTLIGGØRES SENEST 1. MAJ 2024

HUSK! Tilmelding er først gældende når turen er betalt.

Hvis du er på Facebook, er det en god ide at blive medlem af gruppen "Møgelø – Kajaktur for Aarhusklubber”, hvor du kan læse om og se billeder fra tidligere ture, og hvor vi løbende informerer om turen.

Turen til Møgelø har været arrangeret i flere årtier og er Skjolds bidrag til Aarhus-klubbernes fællesture.

Eventuelle spørgsmål rettes til Flemming Andersen, fka@email.dk eller 20379525.